CrystalClearWash

SUMMER SALE STEAM

UP TO 40% OFF

FOR NEW ARRIVALS OF 2015'S COLLECTION

CrystalClearWash

HUGE SUMMER SALE

ALL UNDER $49

NEW OUTFITS FOR YOUR SUMMER'S WARDROBE

CrystalClearWash

UNIQUE • RAFINEMENT
FULL COMFORT

DISCOUNTS UP TO 50%

FOR NEW ARRIVALS OF 2015'S COLLECTION

CrystalClearWash

YOUR LIVING
DESERVES BETTER

INNOVATION AND PERFORMANCE
SINCE 1978

CrystalClearWash

SUMMER SALE STEAM

FOR THE NEW ARRIVALS OF 2015'S COLLECTION

CrystalClearWash

SUMMER SALE STEAM

FOR THE NEW ARRIVALS OF 2015'S COLLECTION

CrystalClearWash

SUMMER SALE STEAM

FOR THE NEW ARRIVALS OF 2015'S COLLECTION

PREV
NEXT

Conditii de prestare a serviciilor

CONDITII DE PRESTARE A SERVICIILOR DE CURATATORIE-SPALATORIE SC Crystal Clear Wash SRL

 

  1. La predarea produselor dumneavoastra catre prestator, va rugam sa aveti in vedere sa verificati produsele privind existenta unor sume de bani, bijuterii, accesorii si alte bunuri de valoare. Dupa predarea acestora catre prestator, acesta nu poate fi facut responsabil in legatura cu potentiala existenta a acestora dupa preluarea produselor in proces.
  2. Acceptarea produselor pentru prelucrare si termenul pentru prestarea serviciilor de curatatorie-spalatorie-croitorie se stabileste in functie de sezonalitate, tipul si procesul de curatare-spalare/ croitorie, gradul si tipul de murdarie/ numarul de pete, dificultatea si capacitatea de procesare a punctului de lucru. Termenul de prelucrare va fi adus la cunostinta clientului de catre operator la primirea produselor si va putea fi prelungit daca in procesul de curatare-spalare-croitorie se intampina probleme care nu au putut fi anticipate la predarea acestora.
  3. Pretul serviciilor prestate este afisat si disponibil in magazin si pe site-ul Crystal Clear Wash. Daca din lista de preturi lipseste denumirea unui obiect, pretul se va stabili prin comparare cu pretul acelor articole care au forma, croiala asemanatoare sau in functie de cantitatea de munca depusa. Pretul va fi adus la cunostinta clientului iar prin semnarea de catre acesta a bonului de comanda/chitanta se indica acordul / acceptul clientului pentru planul tarifar aplicat.
  4. In ceea ce priveste uzura, ambele parti recunosc, chiar si fara a fi inscrisa, o uzura de 30% pentru orice obiect predat prestatorului. Societatea isi rezerva dreptul de a refuza obiectele ce prezinta grad de uzura avansat sau emana mirosuri dezagreabile/au un aspect respingator sau prezinta factori de infectie. Orice produs care poate avea nevoie de tratamente specifice / speciale va fi taxat in functie de tipul prestatie oferit, cu acordul clientului, iar preturile vor fi afisate separat.
  5. Prestatorul este absolvit de orice raspundere in urmatoarele situatii:
  6. La primirea obiectelor fara eticheta de intretinere sau compozitie, se primesc pentru prelucrare exclusiv pe raspunderea clientului;
  7. Cand la solicitarea expresa a clientului se face prelucrarea produselor diferit fata de instructiunile de pe eticheta de intretinere sau opiniei specialistului din curatatorien prin semnarea bonului de comanda si verificarea acestuia, solicitarea se considera acceptata;
  8. Petele dificile (pete fixate sau pete vechi ce au strapuns materialul pe care sunt prezente - se vad pe dosul materialului)
  9. Eventuale deteriorari ale produselor ce sunt reproduse dupa marci inregistrate fara a respecta calitatea materialelor originale (eticheta de intretinere nu corespunde calitatii materialului, aceasta fiind reprodusa dupa original - nu prezinta holograma originala);
  10. Eventuale modificari ale dimensiunilor sau deteriorari datorate unor vicii ascunse ale materialului (insuficienta rezistenta a tesaturii, cusaturii, captuselilor, adezivilor sau a colorantilor), precum si eventuale deteriorari ale accesoriilor din orice material (nasturi, catarame, fermoare, cheite ale fermoarelor, obiecte decorative aplicate sau cusute, etc.);
  11. Neexecutarea la termen a prestatiei datorita unor cauze de forta majora (lipsa energiei electrice, a apei sau a depasirii capacitatii de productie);
  12. Cand apare situatia de pierdere sau furt a bonului de comanda, care poate avea ca efect eliberarea hainelor catre alte persoane
  13. Semnarea bonului de comanda de catre client, reprezinta acordul prealabil expres exprimat pentru efectuarea prestatiei, prin care acesta a luat la cunostinta si a confirmat ca intelege ca isi pierde dreptul la retragerea din contract, fara rambursarea sumei platite, dupa executarea completa a serviciului de catre prestator (art.16 OUG 34/2014).
  14. In urma prelucrarii obiectelor din blana naturala, piele (lucioasa, velurata), cojoc acestea pot suferi modificari de culoare datorate calitatii diferite ale bucatilor din care au fost confectionate, a unor defecte de tabacire, tanare si vopsire sau orice alte deteriorari cauzate de un material necorespunzator, motiv pentru care prestatia acestor obiecte se va face numai pe garantia clientului.
  15. In cazul deteriorarii unui obiect, in cadrul procesului tehnologic de curatare - spalare - croitorie, din vina exclusiva a prestatorului sau a pierderii produsului din cauza prestatorului sau al furtului din unitate constatat de organele de politie dar si al deteriorarii unui obiect, prestatorul va despagubi clientul cu maxim de 5 ori contravaloarea prestatiei produsului stipulata in bonul de comanda, acordata in termen de maxim 30 zile de la constatare. in cazul deteriorarii, pierderii sau furtului unui produs, care face parte dintr-un set (costum, gama, colectie, etc.) se despagubeste conform doar produsul care face obiectul deteriorarii, pierderii sau furtului. Urmare acordarii despagubirii catre client, acesta va renunta la alte pretentii iar produsul ramane in unitate.
  16. Eventuale obiectii referitoare la calitatea prestatiei pot fi facute exclusiv in momentul ridicarii produselor, acestea ramanand in unitate pentru verificari, inregistrate ca retur. Orice alte reclamatii sau solicitari ulterioare nu vor fi luate in consideratie. Clientii care in momentul ridicarii produselor, solicita reprocesarea acestora din anumite motive intemeiate, produsele pot fi luate retur.
  17. Restituirea produselor se face prin prezentarea in original a bonului de comanda, a mesajului SMS primit pe telefonul persoanei care a lasat comanda. Se confirma identitatea si adresa persoanei care ridica comanda, respectiv prin completarea si semnarea unui proces - verbal.
  18. Neridicarea la termen sau in maxim 10 zile a hainelor, se taxeaza cu contravaloarea prestatiei. Obiectele neridicate in termen de 60 zile se vor considera abandonate, fara valoare iar la implinirea termenelor legale vor fi donate unor organizatii non profit.
  19. Valoarea declarata a produselor de peste 200 EURO, este obligatorie, pentru orice produs adus pentru servicii de curatatorie - spalatorie - croitorie, iar valoarea prestatiei va fi de 10% din valoarea declarata , in caz contrar responsabilitatea pentru o despagubire mai mare a produsului/ produselor nu este luata in considerare de catre societatea noastra, despagubirea se face conform punctului 8. Toate produsele delicate -produse de ocazie, de brand vor fi inregistrate in conditiile societatii cu valoarea prestatiilor in regim preferential, tratamente speciale, pentru responsabilizarea ambelor parti. Informatiile vor fi comunicate de operatorul comercial, iar preturile vor fi afisate separat.
  20. Societatea prelucreaza datele cu caracter personal (nume, prenume, numar de telefon) in conditiile art.6 pct.f /Reg.2016/679(GDPR) pentru scopul legitim de: identificare a clientilor in procesul de solicitare - executare a comenzilor de prestarii de servicii, rezolvarea problemelor care pot aparea si a transferului articolelor intre client si prestator, corect si in siguranta. Societatea NU va comunica datele prelucrate altor destinatari. Durata pastrarii este 5 ani de la obtinerea acordului de prelucrare prin semnarea pe bonul de comanda. In conformitate cu prevederile legale va puteti exercita: dreptul de a fi informat, dreptul de acces, dreptul la rectificare, dreptul de stergere, dreptul de a restrictiona procesarea, dreptul la portabilitatea datelor, dreptul la obiect, drepturi legate de luarea de decizii automatizate si de profilare. Acesta trebuie transmis pe email. Lipsa acordului nu permite derularea procesului de preluare a comenzilor.
  21. Aceste conditii reprezinta un contract intre client si prestator, fiind acceptat de catre ambele parti, in momentul semnarii de catre client al bonului de comanda.
TOP