CrystalClearWash

PROCEDEE PROFESIONALE DE SPĂLARE ȘI CURĂȚARE
LIVRARE LA DOMICILIU

NOU DIN 2020

CrystalClearWash

VOPSITORIE! PĂSTRĂM AMINTIRILE PLĂCUTE !
LIVRARE LA DOMICIULIU

NOU DIN 2020

CrystalClearWash

UNIC • CONFORT
SIGURANȚĂ

CrystalClearWash

O VIAȚĂ FĂRĂ GRIJI

INOVAȚIE ȘI PERFORMANȚĂ
Din 2020

CrystalClearWash

CONFORT ÎN FIECARE ANOTIMP

CrystalClearWash

SERVICII PROFESIONALE DE CURĂȚARE COVOARE

CrystalClearWash

CRYSTAL CLEAR WASH VĂ STĂ LA DISPOZIȚIE!

TIMPUL ESTE IMPORTANT!

PREV
NEXT

Conditii Contractuale Generale

Conditii Contractuale Generale

Reglementari in relatia cu clientii si serviciile de spalatorie curatatorie prestate in centrele Crystal Clear Wash.

Incredintarea articolelor catre curatatoria SC Crystal Clear Wash SRL reprezinta acceptul tuturor conditiilorgenerale, afisate in centrul nostru, pe site-ul www.crystalclearwash.ro, pe spatele bonului de comanda.    Crystal Clear Wash se angajeaza sa presteze servicii de curatatorie/ spalatorie haine, piele, blana in conformitate cu metodele profesionale certificate si a inscrisurilor de pe eticheta de intretinere atasata de producator. O uzura de minim 30%este acceptata de ambele parti pentru toate obiectele aduse in centrele Crystal Clear Wash, indiferent de starea lor (chiar daca proprietarii sustin ca hainele sunt noi, si au eticheta intacta!!!)

1.Rolul acestui document este sa il informeze pe clientul nostru ca in urma curatarii conform indicatiilor de pe eticheta produsele isi pot modifica dimensiunile sau se deterioreaza din cauza unor defectiuni provenite din insuficienta rezistentei tesaturii si a cusaturii, din insuficienta rezistentei colorantilor sau datorita viciilor ascunse, defectelor din fabricatie etc. Produsele sunt procesate cu acordul clientului.

2.Exista posibilitatea ca obiectele cu captuseli, intarituri, gulere, mansete, buzunare, etc. foarte murdare si/sau tocite, in urma proceselor de spalare/curatare sa ramana cu pete. Se va comunica clientului posibilitatea ca produsul sa pastreze un aspect patat/murdar dupa predetasare si curatare/spalare. Hainele, care au ca sistem de prindere un arici, se pot scamosa in timpul procesului de curatare, societatea nefiind raspunzatoare pentru acest incident. Acestea vor fi trecute pe bonul de gestiune si se vor procesa cu acordul clientului.

3.In urma prelucrarii obiectelor de piele, cojoace, piele velurata si blana naturala acestea pot suferi modificari de culoare, pete sau se pot rupe datorita unor defecte de tabacire, tanare si vopsire, cauzate de un finisaj necorespunzator din fabricatie, motiv pentru care prestatia de curatat chimic a acestor obiecte se face NUMAI pe riscul clientului si cu acordul SCRIS al acestuia.

4.Confectiile care nu poseda etichete cu recomandari de intretinere ale firmei producatoare, se primesc pentru prelucrare pe riscul TOTAL al clientului.

5.In cazul in care produsul este curatat conform etichetei firmei producatoare si se deterioreaza Crystal Clear Wash nu raspunde pentru daunele cauzate . Clientul se poate adresa unui expert tehnic neutru.Compania prestatoare poate elibera un document care sa descrie procedura de spalare/curatare care a fost aplicata produsului.

6.In cazul furtului prin efractie a obiectelor de imbracaminte sau orice alte obiecte aduse la centru Crystal Clear Wash( furt constatat de organele de politie), clientul va fi despagubit dupa ce a facut dovada valorii produsului. SC Crystal Clear Wash SRL va stabili impreuna cu clientul valoarea despagubirii. La toate produsele indiferent de valoarea lor, se admite o uzura de 30% ce va fi scazuta din pretul final de despagubire.

7.Societatea nu este raspunzatoare pentru neexecutarea prestatiilor in termen, datorita unor cauze fortuite sau forta majora cum ar fi lipsa energiei electrice, lipsa presiunii apei, etc. In aceste cazuri se va afisa ziua cand poate reveni clientul.

8.Pentru pierderea sau distrugerea nasturilor, fermoarelor, pernitelor de umeri, a ornamentelor, precum si a obiectelor uitate in buzunar, indiferent de valoarea acestora, desfacerea lipiturilor confectiilor, societatea nu este raspunzatoare.

9.Pentru serviciul de colectare/livrare la domiciliu, in situatia in care nu se(poate)face receptia hainelor la domiciliul clientului, inclusiv restul proceselor de inspectare/evaluare si stabilire a costului final al serviciului, aceasta se va face la sediul firmei. Dupa receptie, clientul va fi informat printr-un SMS despre costul final al comenzii sale si i se va cere acordul pentru procesare. Numai dupa primirea acceptului, comanda va pleca spre procesare, respectiv spalare/ calcare/ igienizare. In situatia in care raspunsul clientului este negativ, clientul va fi informat cand i se vor returna hainele si va achita contravaloarea transportului in valoare de 15 lei.

10.Restituirea obiectelor se face numai in baza prezentarii bonului de comanda in original. In cazul pierderii bonului produsul va fi eliberat in baza buletinului/ carte de identitate ( cu acordul clientului ) si a procesului verbal de predare–primire.

11.Eventualele obiectiuni se fac NUMAI in momentul ridicarii obiectelor. Reclamatiile ulterioare nu se iau in considerare. Pentru solutionarea reclamatiei produsul trebuie lasat la unitatea prestatoare, apoi se completeaza si semneaza formularul de reclamatii, exceptie facand covoarele la care pot fi facute obiectiuni in 24 ore de la receptie numai in baza bonului fiscal, urmand aceiasi procedura. 12.Obiectele neridicate in termen de 30 de zile se considera abandonate. Dupa depasirea a 5 zile de la termenul de ridicare a produselor, se percepe o taxa de 2.5 % din valoarea prestatiei pentru fiecare zi de intarziere.

13.Pentru pierderea produselor, despagubirea se va face in termen de 30 zile de la constatare in functie de gradul de uzura. In caz de litigiu, unde nu se poate demonstra valoarea produsului cu documente si apeleaza la un negociator.

14.SC Crystal Clear Wash SRL isi rezerva dreptul de a refuza obiectele ce prezinta grad de uzura avansat, sunt foarte murdare si au urme evidente de excremente animale sau umane, viermi, urme de voma, sau emana mirosuri dezagreabile.

15.Simbolurile folosite la marcarea caracteristicilor : S –material sintetic sau amestec cu fibre sintetice; U –obiect uzat sau rupt, ciupit; FG –prestatie fara garantie; P –material patat; R –retur.16.Termenul de predare la client a covoarelor este de maxim5 zile lucratoare ( nu se iau in considerare zilele de sambata, duminica si sarbatori legale ), pentru obiectele din piele, cojoace, piele velurata, blana naturala sau sintetica termenul de predare la client este de maxim 7 zile lucratoare ( nu se iau in considerare zilele desambata, duminica si sarbatori legale ).Crystal Clear Wash se dezice de orice responsabilitate, cu exceptia cazurilor de neglijenta grava, asa cum este ea definita in cadrul legislativ dupa care functioneaza industria de prestari servicii.Toate produsele despagubite raman in proprietatea SC Crystal Clear Wash SRL.

CONDITII DE PRESTARE A SERVICIILOR DE CURATATORIE-SPALATORIE SC Crystal Clear Wash SRL

 

  1. La predarea produselor dumneavoastra catre prestator, va rugam sa aveti in vedere sa verificati produsele privind existenta unor sume de bani, bijuterii, accesorii si alte bunuri de valoare. Dupa predarea acestora catre prestator, acesta nu poate fi facut responsabil in legatura cu potentiala existenta a acestora dupa preluarea produselor in proces.
  2. Acceptarea produselor pentru prelucrare si termenul pentru prestarea serviciilor de curatatorie-spalatorie-croitorie se stabileste in functie de sezonalitate, tipul si procesul de curatare-spalare/ croitorie, gradul si tipul de murdarie/ numarul de pete, dificultatea si capacitatea de procesare a punctului de lucru. Termenul de prelucrare va fi adus la cunostinta clientului de catre operator la primirea produselor si va putea fi prelungit daca in procesul de curatare-spalare-croitorie se intampina probleme care nu au putut fi anticipate la predarea acestora.
  3. Pretul serviciilor prestate este afisat si disponibil in magazin si pe site-ul Crystal Clear Wash. Daca din lista de preturi lipseste denumirea unui obiect, pretul se va stabili prin comparare cu pretul acelor articole care au forma, croiala asemanatoare sau in functie de cantitatea de munca depusa. Pretul va fi adus la cunostinta clientului iar prin semnarea de catre acesta a bonului de comanda/chitanta se indica acordul / acceptul clientului pentru planul tarifar aplicat.
  4. In ceea ce priveste uzura, ambele parti recunosc, chiar si fara a fi inscrisa, o uzura de 30% pentru orice obiect predat prestatorului. Societatea isi rezerva dreptul de a refuza obiectele ce prezinta grad de uzura avansat sau emana mirosuri dezagreabile/au un aspect respingator sau prezinta factori de infectie. Orice produs care poate avea nevoie de tratamente specifice / speciale va fi taxat in functie de tipul prestatie oferit, cu acordul clientului, iar preturile vor fi afisate separat.
  5. Prestatorul este absolvit de orice raspundere in urmatoarele situatii:
  6. La primirea obiectelor fara eticheta de intretinere sau compozitie, se primesc pentru prelucrare exclusiv pe raspunderea clientului;
  7. Cand la solicitarea expresa a clientului se face prelucrarea produselor diferit fata de instructiunile de pe eticheta de intretinere sau opiniei specialistului din curatatorien prin semnarea bonului de comanda si verificarea acestuia, solicitarea se considera acceptata;
  8. Petele dificile (pete fixate sau pete vechi ce au strapuns materialul pe care sunt prezente - se vad pe dosul materialului)
  9. Eventuale deteriorari ale produselor ce sunt reproduse dupa marci inregistrate fara a respecta calitatea materialelor originale (eticheta de intretinere nu corespunde calitatii materialului, aceasta fiind reprodusa dupa original - nu prezinta holograma originala);
  10. Eventuale modificari ale dimensiunilor sau deteriorari datorate unor vicii ascunse ale materialului (insuficienta rezistenta a tesaturii, cusaturii, captuselilor, adezivilor sau a colorantilor), precum si eventuale deteriorari ale accesoriilor din orice material (nasturi, catarame, fermoare, cheite ale fermoarelor, obiecte decorative aplicate sau cusute, etc.);
  11. Neexecutarea la termen a prestatiei datorita unor cauze de forta majora (lipsa energiei electrice, a apei sau a depasirii capacitatii de productie);
  12. Cand apare situatia de pierdere sau furt a bonului de comanda, care poate avea ca efect eliberarea hainelor catre alte persoane
  13. Semnarea bonului de comanda de catre client, reprezinta acordul prealabil expres exprimat pentru efectuarea prestatiei, prin care acesta a luat la cunostinta si a confirmat ca intelege ca isi pierde dreptul la retragerea din contract, fara rambursarea sumei platite, dupa executarea completa a serviciului de catre prestator (art.16 OUG 34/2014).
  14. In urma prelucrarii obiectelor din blana naturala, piele (lucioasa, velurata), cojoc acestea pot suferi modificari de culoare datorate calitatii diferite ale bucatilor din care au fost confectionate, a unor defecte de tabacire, tanare si vopsire sau orice alte deteriorari cauzate de un material necorespunzator, motiv pentru care prestatia acestor obiecte se va face numai pe garantia clientului.
  15. In cazul deteriorarii unui obiect, in cadrul procesului tehnologic de curatare - spalare - croitorie, din vina exclusiva a prestatorului sau a pierderii produsului din cauza prestatorului sau al furtului din unitate constatat de organele de politie dar si al deteriorarii unui obiect, prestatorul va despagubi clientul cu maxim de 5 ori contravaloarea prestatiei produsului stipulata in bonul de comanda, acordata in termen de maxim 30 zile de la constatare. in cazul deteriorarii, pierderii sau furtului unui produs, care face parte dintr-un set (costum, gama, colectie, etc.) se despagubeste conform doar produsul care face obiectul deteriorarii, pierderii sau furtului. Urmare acordarii despagubirii catre client, acesta va renunta la alte pretentii iar produsul ramane in unitate.
  16. Eventuale obiectii referitoare la calitatea prestatiei pot fi facute exclusiv in momentul ridicarii produselor, acestea ramanand in unitate pentru verificari, inregistrate ca retur. Orice alte reclamatii sau solicitari ulterioare nu vor fi luate in consideratie. Clientii care in momentul ridicarii produselor, solicita reprocesarea acestora din anumite motive intemeiate, produsele pot fi luate retur.
  17. Restituirea produselor se face prin prezentarea in original a bonului de comanda, a mesajului SMS primit pe telefonul persoanei care a lasat comanda. Se confirma identitatea si adresa persoanei care ridica comanda, respectiv prin completarea si semnarea unui proces - verbal.
  18. Neridicarea la termen sau in maxim 10 zile a hainelor, se taxeaza cu contravaloarea prestatiei. Obiectele neridicate in termen de 60 zile se vor considera abandonate, fara valoare iar la implinirea termenelor legale vor fi donate unor organizatii non profit.
  19. Valoarea declarata a produselor de peste 200 EURO, este obligatorie, pentru orice produs adus pentru servicii de curatatorie - spalatorie - croitorie, iar valoarea prestatiei va fi de 10% din valoarea declarata , in caz contrar responsabilitatea pentru o despagubire mai mare a produsului/ produselor nu este luata in considerare de catre societatea noastra, despagubirea se face conform punctului 8. Toate produsele delicate -produse de ocazie, de brand vor fi inregistrate in conditiile societatii cu valoarea prestatiilor in regim preferential, tratamente speciale, pentru responsabilizarea ambelor parti. Informatiile vor fi comunicate de operatorul comercial, iar preturile vor fi afisate separat.
  20. Societatea prelucreaza datele cu caracter personal (nume, prenume, numar de telefon) in conditiile art.6 pct.f /Reg.2016/679(GDPR) pentru scopul legitim de: identificare a clientilor in procesul de solicitare - executare a comenzilor de prestarii de servicii, rezolvarea problemelor care pot aparea si a transferului articolelor intre client si prestator, corect si in siguranta. Societatea NU va comunica datele prelucrate altor destinatari. Durata pastrarii este 5 ani de la obtinerea acordului de prelucrare prin semnarea pe bonul de comanda. In conformitate cu prevederile legale va puteti exercita: dreptul de a fi informat, dreptul de acces, dreptul la rectificare, dreptul de stergere, dreptul de a restrictiona procesarea, dreptul la portabilitatea datelor, dreptul la obiect, drepturi legate de luarea de decizii automatizate si de profilare. Acesta trebuie transmis pe email. Lipsa acordului nu permite derularea procesului de preluare a comenzilor.
  21. Aceste conditii reprezinta un contract intre client si prestator, fiind acceptat de catre ambele parti, in momentul semnarii de catre client al bonului de comanda.
TOP